دوشنبه 11 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

توسط گروه سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی دانشکده بهداشت

کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت برگزار شد

گروه سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی دانشکده بهداشت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت را برگزار کرد

کارگاه نیم روزه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت روز یکشنبه 3 دی 1402 از ساعت 13 الی 17 توسط گروه سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی دانشکده بهداشت و با مدیریت و حضور دکتر امیرحسین تکیان (استاد و مدیر گروه سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی) و دکتر حامد زندیان (دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) با هدف آموزش دو چارچوب RE-AIM و PRISM برای ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت، برای 27 نفر از داوطلبین، شامل اعضای هیات علمی، دستیاران تخصصی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های گوناگون کشور برگزار شد.

در ابتدای کارگاه دکتر تکیان به توضیح چالش‌های نظام سلامت و لزوم تدوین و ارزیابی مداخلات برای رفع چالش‌ها پرداخت. پس از آن دکتر زندیان درباره مشکلات نظام سلامت و معرفی چارچوب RE-AIM و بازبینه (check list) مربوطه سخنرانی نمود. در ادامه نیز شرکت کنندگان به گروه های پنج الی شش نفره تقسیم شدند و هر گروه با درنظر گرفتن یک مداخله فرضی نسبت به ارزیابی آن مداخله با استفاده از بازبینه مربوطه اقدام نمودند. در طول این فعالیت گروهی اساتید به طور فعال در گروه ها حضور یافته و امکان رفع اشکال و پرسش سوالات برای دانشجویان را در مرحله عملی فراهم نمودند. پس از آن نیز چارچوب PRISM و بازبینه مربوطه ارائه شد. همچنین، در پایان امکان پرسش و پاسخ عمومی و رفع اشکالات و ابهامات برای حاضرین در نشست فراهم شد.

مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت کارگاه تدوین چارچوب ارزیابی و تحلیل مداخلات سلامت