یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

برگزاری شورای عمومی گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

برگزاری شورای عمومی گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین با حضور رئیس دانشکده ، معاون آموزشی و اعضای هیات علمی گروه در مهر ماه 1399

شورای عمومی گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین با حضور رئیس دانشکده ، معاون آموزشی و اعضای هیات علمی گروه در روز سه شنبه هشتم مهرماه برگزارشد.

 

ابتدا دکتر ندافی ضمن اشاره به ویژگی های گروه  انتخاب مجدد دکتر صداقت به عنوان مدیر گروه را نشان دهنده اعتماد و رضایت اعضای گروه دانست و این انتخاب را تبریک گفت. سپس دکتر صداقت ضمن خوش آمد به آقای دکتر ندافی رئیس دانشکده و خانم دکتر شکیبا زاده ، معاون آموزشی به شرح خلاصه ای از فعالیت های گروه پرداخت.
سپس هر یک از اعضای هیات علمی حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه کردند و خانم دکتر شکیبا زاده نیز به نکاتی در ارتباط با موارد آموزشی اشاره کرده و به پرسش های مطرح شده در زمینه آموزش پاسخ دادند.
در پایان جلسه دکتر صداقت ضمن تشکر از مدیریت دانشکده و همکاران گروه حشره شناسی پزشکی جهت انتخاب مجدد خود گفت: گروه حشره شناسی پزشکی از قدیمی ترین و معتبرترین گروه های دانشکده است که باید رسالت خود را در راستای تحقق سلامت کشور با همدلی و همکاری همه جانبه کلیه همکاران و پشتیبانی مدیریت دانشکده پیش ببرد.

کلیدواژه ها
Theme settings