یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

معارفه دکتر صداقت مدیر گروه حشره شناسی پزشکی

جلسه معارفه دکتر صداقت مدیر گروه حشره شناسی پزشکی با حضور رییس دانشکده و اعضای هیات علمی گروه برگزار شد.

 

جلسه معارفه دکتر صداقت مدیر گروه حشره شناسی پزشکی، چهارشنبه 11 مهر 97 با حضور دکتر اکبری ساری رییس دانشکده و  اعضای هیات علمی گروه حشره شناسی پزشکی در سالن شورای گروه برگزار شد.
  ابتدا دکتر اکبری ساری ضمن اشاره به ویژگی های گروه و پتانسیل بالای آن، به نکاتی در ارتباط با روند اخذ آرا پرداخته و انتخاب مجدد دکتر صداقت به عنوان مدیر گروه را نشان دهنده اعتماد و رضایت اعضای گروه دانست.

سپس هر یک از اعضای هیات علمی حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه کردند. دکتر اخوان ضمن تشکر از حضور رییس دانشکده، از توسعه فضای فیزیکی گروه و دکتر صداقت  تشکر کرد و تقسیم عادلانه دروس و پایان نامه ها بین اعضای هیات علمی را از نقاط قوت فعالیت های ایشان طی دو سال گذشته دانست.

دکتر رفیع نزاد ضمن آرزوی موفقیت برای همه همکارانی که در دانشکده یا گروه مسئولیت دارند گفت: با توجه به این که دانشکده بهداشت قطب علمی کشور است باید ارتقای سلامت جامعه را مد نظر قرار داده و حداکثر توان خود را در این رابطه بکار گیرد. در ادامه از تلاش های دکتر صداقت طی 2سال اخیر جهت بهبود بخشیدن وضعیت گروه به لحاظ افزایش فضای فیزیکی و توان علمی تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر حنفی ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر صداقت از تصویب عنوان رشته مدیریت بیماری های ناقل زاد در مقطع MPH خبر داد و خواستار پذیرش سریعتر دانشجو در این دوره مدیریتی شد.

دکتر کاظمی هم ضمن تبریک به مدیر گروه، افزایش ارتباط های صمیمانه با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و سایر سازمان های مرتبط در دوره مدیریت ایشان نام برده و  خواستار ادامه این همکاری ها در جهت حل مشکلات بهداشتی کشور شد.

در ادامه جلسه دکتر اکبری ساری از دکتر صداقت به عنوان یک مدافع خوب و پیگیر مسائل گروه نام برده تقویت ارتباط با معاونت بهداشتی دانشگاه را از اولویت های برنامه ریزی برای آینده دانست.

در پایان جلسه دکتر صداقت ضمن تشکر از مدیریت دانشکده و همکاران گروه حشره شناسی پزشکی جهت انتخاب مجدد خود گفت: گروه حشره شناسی پزشکی از قدیمی ترین و معتبرترین گروه های دانشکده است که باید رسالت خود را در راستای تحقق سلامت کشور با همدلی و همکاری همه جانبه کلیه همکاران و پشتیبانی مدیریت دانشکده پیش ببرد.

کلیدواژه ها
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings