یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

آغاز بهره برداری از مدیا لب و استودیو تولید محتوای علمی دانشکده بهداشت

دکتر ندافی: راه اندازی این مدیا لب می تواند در ارتقا سلامت جامعه موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 23 اسفند 1400، با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، دکتر عباس استاد تقی زاده معاون اداری و مالی دانشکده، دکتر غلامرضا گرمارودی مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت، دکتر الهام شکیبازاده استاد گروه آموزش و ارتقا سلامت و تنی چند از همکاران آزمایشگاه رسانه دانشکده بهداشت افتتاح شد.

در این مراسم دکتر ندافی با ابراز خرسندی از راه اندازی این مدیا لب گفت: راه اندازی این مدیا لب می تواند در ارتقا سلامت جامعه موثر باشد و در زمینه های متفاوت سلامت و گروه های مختلف هدف فعالیت و تولید محتوا کند.

رئیس دانشکده افزود: امیدواریم با اضافه شدن چند همکار جوان و پر انرژی در گروه گام های موثر و سریع تری در این راستا برداریم. همچنین فرصت استفاده از امکانات این مدیا لب برای تمامی گروه های آموزشی دانشکده با هماهنگی گروه آموزش و ارتقا سلامت فراهم است.

در ادامه دکتر گرمارودی در تشریح هدف فعالیت این مدیا لب گفت: تولید محتوای آموزشی حاوی و انتقال دهنده پیام های سلامت برای عموم مردم یکی از نیازهای مبرم و اساسی برای حفظ و ارتقائ سلامت جامعه است. دانشکده بهداشت با توجه به سابقه و بنیه علمی منحصر به فرد در کشور اقدام به تاسیس و تجهیز "آزمایشگاه رسانه" تحت مدیریت دپارتمان آموزش و ارتقائ سلامت کرده است تا با بهره گیری از دانش و تجربه علمی اعضای هیات علمی دانشکده، در راستای افزایش سواد سلامت عموم مردم در غالب های روزآمد رسانه ای؛ پیام های سلامت را مستند به پایه و شواهد علمی ارائه کند.

نسیبه جلالوند
Author:

نسیبه جلالوند

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings