یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

توسعه همکاری های دانشکده بهداشت و سازمان ملل در زمینه کمک های بشردوستانه

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی نشست مشترک بین جانشین دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای این دانشکده و رئیس دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل در ایران بر همکاری های مشترک تاکید گردید.

در این نشست که به میزبانی دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، ابتدا دکتر استاد تقی زاده توضیحاتی در خصوص فعالیت های آموزشی و پژوهشی دپارتمان ارایه نمود و سپس با اشاره به ظرفیت های دانشکده و اولویت های گروه برای همکاری با سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام آمادگی نمود.

در ادامه جناب آقای امیرحسین برمکی رئیس دفترهماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل در ایران گزارشی از فعالیتهای  دفتر اوچا در ایران و به خصوص در زلزله سال گذشته کرمانشاه ارائه نمودند. وی ضمن استقبال از همکاری طرفین در امور بشردوستانه، ابراز امیدواری کردند که این نشست سرآغاز همکاری های مشترک به خصوص در زمینه های آموزشی و حمایت از دانشجویان جهت شرکت در دوره های بین المللی باشد. ایشان افزودند: پیگیری و ادامه روند این نشست‌ها و برگزاری کارگاههای مشترک  می تواند برای پیشبرد اهداف مشترک بین دفتر اوچا و دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز اهمیت باشد .

  در ادامه طرفین به منظور آغاز فعالیت های مشترک در خصوص برگزاری یک کارگاه مشترک دو روزه در تابستان سال جاری توافق و به بررسی محتوای آموزش این کارگاه پرداختند. طبق توافق طرفین این کارگاه با دعوت تنی چند از اساتید خارجی و با عناوینی نظیر اصول کمک های بشردوستانه، همکاری های بین المللی در اقدامات بشردوستانه و مدیریت اطلاعات و ارتباطات برگزار خواهد شد

کلیدواژه ها
Theme settings