یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

گزارش روز چهاردهم کارآموزی ارزیابی جامعه (بهداشت)- بندرعباس پنجشنبه ششم مهر 1396

حسن ختام دوره کارآموزی انجام ارزشیابی دوره بود که در دو بخش ارزیابی محتوای آموزشی و ارزشیابی کیفیت اقامت در ایستگاه تحقیقات بهداشتی بندرعباس طراحی شده بود. بر این اساس ایشان بایستی مستندات دوره را بصورت گروهی تهیه کرده و در جلسه ی مقرر شده در روز 26 مهرماه 1396 در محل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران آنها را ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات فعالیتهای روزانه گروه های دانشجویان طی هفته دوم می توانید به پورتال ایستگاه های تحقیقات بهداشتی دانشکده بهداشت به آدرس:

گزارش روز چهاردهم کارآموزی ارزیابی جامعه )کارآموزی بهداشت)- بندرعباس پنجشنبه ششم مهر ماه 1396

با توجه به برگزاری جلسه اختتامیه دوره حاضر در آخرین روز کاری (چهارشنبه پنجم مهرماه)، هشتمین دوره کارآموزی ارزیابی جامعه در مناطق حاشیه نشین شهر بندرعباس در بخش حضور در فیلد به روز انتهایی خود نزدیک شد. این روز با ارائه گزارشات تجزیه و تحلیل پژوهش تشخیص مشکل در جامعه توسط گروه های دانشجویان آغاز گردید. شرح نحوه تدوین برنامه عملیاتی و سایر مستندات (مانند پوستر، پمفلت، و گزارش نهایی) نیز توسط استاد محترم مسئول دوره از دیگر برنامه های روز آخر بحساب می آمدند. حسن ختام دوره کارآموزی انجام ارزشیابی دوره بود که در دو بخش ارزیابی محتوای آموزشی و ارزشیابی کیفیت اقامت در ایستگاه تحقیقات بهداشتی بندرعباس طراحی شده بود. شایان ذکر است که با وجود اتمام بخش حضور در فیلد دوره کارآموزی، وظایف گروه های دانشجویان به اتمام نرسیده است. بر این اساس ایشان بایستی مستندات دوره را بصورت گروهی تهیه کرده و در جلسه ی مقرر شده در روز 26 مهرماه 1396 در محل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران آنها را ارائه دهند. ارزشیابی نهایی دانشجویان، نحوه کار گروهی، کیفیت مستندات تهیه شده، و میزان آموخته های ایشان از کار در فیلد از جمله ملاحظات اساسی در امتیاز دهی این دوره به شمار می روند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات فعالیتهای روزانه گروه های دانشجویان طی هفته دوم می توانید به پورتال ایستگاه های تحقیقات بهداشتی دانشکده بهداشت به آدرس:

http://sph.tums.ac.ir/portal/Home/?52539/ ایستگاههای-تحقیقات-بهداشتی

و یا به کانال تلگرامی ما به آدرس :

https://t.me/joinchat/BDhcfz77pG8693b5kf3sQw

مراجعه بفرمائید.

Key Words
مدیر سایت
Author:

مدیر سایت

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings