یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

درخشش دانشجویان مقطع دکترای تخصصی حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین در حیطه پژوهشی

1399/12/30 شنبهگروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین درخشش دانشجویان مقطع دکترای تخصصی حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین در حیطه پژوهشی دو نفر از دانشجویان مقطع دکترای تخصصی حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین در زمره ۱۲ نفر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفته اند.

دو نفر از دانشجویان مقطع دکترای تخصصی حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین در زمره ۱۲ نفر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفته اند.
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک سال گذشته در حیطه پژوهشی خوش درخشیدند؛ در این رقابت پژوهشی که دانشجویان تا 2 سال بعد از اتمام دوران تحصیل خود فرصت دارند درهفت زمینه پژوهشی از دیروز خود پیشی بگیرند، 12 نفر از دانشجویان رشته های مختلف در مقاطع گوناگون از دانشگاه علوم پزشکی تهران کوی سبقت را ربودند.
بر اساس اعلام مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دو نفر از دانش آموختگان مقطع PhD حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین (خانم دکتر کوشا و آقای دکتر ویسی) در زمره ۱۲ نفر از پژوهشگران برتر  آن مرکز قرار گرفته اند.
گروه حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین این موفقیت را به ایشان، اساتید و همکاران محترم گروه تبریک عرض می کند.
لینک خبر
 
 
Key Words
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings