یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر گروه آموزشی انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی

نشست تکریم و معارفه مدیر گروه آموزشی انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 11 مهر 1401 نشست تکریم و معارفه مدیر گروه آموزشی انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی دانشکده بهداشت با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، دکتر ابراهیم جعفری پویان معاون آموزشی، اعضا هیات علمی و کارشناسان این گروه برگزار شد.

در این نشست دکتر ندافی گفت: انتظارات دانشگاه و دانشکده در حکم ریاست محترم دانشگاه مستتر است و در آن نکات مهمی بیان شده است؛ یکی از مهمترین مسایل وجود برنامه  و داشتن برنامه 4 ساله برای گروه، داشکده و دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش است .

رئیس دانشکده گفت: با توجه به  هرم سنی در این گروه باید در برنامه ریزی برای جذب و بکارگیری اعضا هیات علمی جدید و جوان به گونه ای اقدام شود تا وظایف آموزشی و پژوهشی گروه و برنامه های تعاملی و خدماتی با  وزارت بهداشت و ... گام های مناسب راحت تر برداشته شوند.

همچنین دکتر ندافی به لزوم توجه به برنامه های ارتباط با صنعت و مشارکت در این طرح ها برای استفاده از مزایای آن ها در بازسازی تجهیزات و امکانات آموزشی پرداخت.

در ادامه دکتر مهدی محبعلی و دکتر غلامرضا مولوی مدیران جدید و پیشین، اعضا هیات علمی و کارشناسان گروه نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشتند.

در پایان معاون آموزشی با یادآوری نکاتی گفت: با توجه به سابقه گروه و خدماتی که ارائه می کند باید کیفیت خدمات در زمینه های مختلف به گونه ای باشد تا در خور نام دانشکده بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد و در کنار آموزش بایستی ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد توجه قرار بگیرد البته حفظ کیفیت آموزش در هیچ مقطعی نباید فراموش شود.

نسیبه جلالوند
Author:

نسیبه جلالوند

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings