یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود در سال 99 باحضور جناب آقای دکتر علی اردلان ، در دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشکده بهداشت

جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود در سال 99 باحضور جناب آقای دکتر علی اردلان و سایر اعضای هیات علمی گروه، در دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشکده بهداشت مورخ 99/11/7برگزار شد.

در این جلسه دکتر استاد تقی زاده مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایا ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای دکتر اردلان، به دانشجویان ورودی 99 خیر مقدم گفت و به بیان استراتژی گروه پرداخت. سپس دکتر اله بخشی عضو هیات علمی گروه سلامت در حوادث و بلایا توضیحاتی در خصوص وظایف دانشجویان و کامنت های آنان ارائه نمود. در ادامه دکتر اردلان عضو هیات علمی دانشکده بهداشت و بنیانگذار رشته سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود به بیان تاریخچه ای از تاسیس گروه سلامت در حوادث و بلایای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران که دارای قدمت 10 ساله می باشد پرداخت و ویژگی های دانشجویان دانشجوی دکتری سلامت در حوادث و بلایا را در قالب نقشهای علمی و پژوهشی و مدیریتی عنوان نمود که می بایست دارای اثرات مثبت برای کشور باشند.

Key Words
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings