یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

صد و بیست و چهارمین جلسه ژورنال کلاب دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا با ارایه مقاله عوامل خطر آسیب های ناشی از استرس 10 سال پس از زلزله ونکوان

صد و بیست و چهارمین جلسه ژورنال کلاب دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا در تاریخ سه شنبه 17 فروردین ماه 1400 توسط مژده زارعی دانشجوی دکتری سلامت در حوادث و بلایا با ارایه مقاله عوامل خطر اسیب های ناشی از استرس 10 سال پس از زلزله ونکوان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دپارتمان، صد و بیست و چهارمین جلسه  ژورنال کلاب دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا در تاریخ سه شنبه 17 فروردین ماه 1400 با ارایه مقاله  Risk factors of post-traumatic stress disorder 10 years after Wenchuan earthquake: a population-based case–control study به صورت آنلاین برگزار شد.
در این ژورنال کلاب که با حضور جمعی از اعضا هیئت علمی، اساتید، متخصصان و دانشجویان سلامت در بلایا برگزار شد، مژده زارعی دانشجوی دکتری سلامت در حوادث و بلایا به به ارایه مقاله با تاکید بر روش مطالعه (مورد شاهد مبتنی بر جمعیت )، پرداخت.
زارعی در این جلسه ضمن بیان یافته های جدید در رابطه با تاثیرات طولانی مدت زلزله بر اختلال استرس پس از سانحه ، مراحل اجرای مطالعات کیس کنترل و ویژگیهای این دسته از مطالعات را بیان نمود سپس مقاله ارایه شده  مورد بحث قرار گرفت و به سوالات و ابهامات دانشجویان زیر نظر اساتید حاضر در جلسه پاسخ داده شد .
در پایان جلسه پیشنهادات دانشجویان در زمینه ارایه هر چه پربار تر ژورنال کلاب ها در سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت و به پیشنهاد  مدیر گروه محترم ،جناب آقای دکتر تقی زاده مقرر شد در این زمینه بررسی بیشتری انجام و سپس تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
Key Words
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings