یکشنبه 08 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست قدردانی از رئیس پیشین حسابداری دانشکده بهداشت و آشنایی با رئیس جدید این واحد برگزار شد

در نشستی از زحمات امیرحسین رضاعلی رئیس پیشین حسابداری دانشکده بهداشت قدردانی و طاهره طاهری به عنوان رئیس جدید حسابداری دانشکده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، شنبه 20 خرداد 1401، در نشستی با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، دکتر عباس استادتقی زاده معاون اداری مالی دانشکده، مهندس سیدمظاهر عاقلی، مهندس رحمت الله حسن علی مشاوران رئیس امور مالی دانشگاه، امیرحسین رضاعلی رئیس پیشین، طاهره طاهری رئیس جدید حسابداری  و همکاران امور مالی دانشکده از زحمات رضاعلی رئیس پیشین حسابداری دانشکده بهداشت قدردانی و طاهری به عنوان رئیس جدید حسابداری دانشکده معرفی شد.

در این نشست دکتر ندافی با قدردانی از تلاش ها و زحمات رضاعلی گفت: ایشان در دوران کرونا که بار کاری دانشکده بسیار زیاد بود بسیار زحمت کشید و با تلاش های خود مسیر را برای ارائه خدمت بهتر ادامه داد، که در همین جا از ایشان و همکارن این واحد تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس دانشکده بهداشت به طاهری نیز خوش آمد گفت و افزود: همانطور که همیشه در این دانشکده توجه و رعایت قوانین و مقررات مورد توجه بوده، امیدواریم که در آینده نیز انجام امور بر همین منوال ادامه یابد.

سپس دکتر تقی زاده گفت: از رضاعلی و همکاران این واحد تشکر می کنم و تشکر ویژه من به سبب انجام کار های مضاعف دوران کرونا به واسطه قرار داشتن گروه ویروس شناسی در دانشکده بهداشت است که انجام و تسهیل کارهای مربوط را در کمترین زمان ممکن و به خوبی انجام دادند.

در ادامه مهندس عاقلی و مهندس حسن علی با ارائه توضیحات و یادآوری مواد قانونی، رعایت همه جانبه این ضوابط و توجه به قوانین و مقررات و درج دقیق و تنظیم اسناد در تاریخ های مقرر را یادآور شده و از زحمات رضاعلی قدردانی و طاهری را به عنوان رئیس جدید حسابداری دانشکده معرفی کردند.

رضاعلی نیز در پایان از مسولان و همکاران دانشکده تشکر کرد و گفت: اگر اتفاق مثبت و خوبی در حسابداری و امور مالی دانشکده رخ داده است حاصل تلاش همه کارکنان این واحد است که من از همکاری آن ها تشکر می کنم.

در پایان رئیس دانشکده  به پاس زحمات رضاعلی با اهدا لوح و یادبودی از ایشان قدردانی کرد.

نسیبه جلالوند
نویسنده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: