گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت (سال 1401)
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت طی سال 1401 به شرح ذیل است.
همچنین می توانید این گزارش را به صورت فایل pdf از این لینک دانلود کنید.
- - مکاتبه با گروه های آموزشی دانشکده و دریافت لیست کتب مورد نیاز جهت خرید کتاب از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
- - اطلاع رسانی به اساتید و مدیران گروه و دانشجویان برای ارسال لیست کتب مورد نیاز آنها به کتابخانه جهت خرید از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
- - جمع آوری لیست کتابهای مورد نیاز گروههای مختلف آموزشی دانشکده
- - کنترل لیست کتابهای پیشنهادی گروههای مختلف آموزشی با موجودی کتابخانه و تهیه لیست نهایی خرید کتب مورد نیاز
- - ارتباط مستمر با ناشران کتاب جهت ارسال فهرست کتابهای ناشر به کتابخانه
- - خرید آنلاین کتاب از سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
- - خرید 34 عنوان کتاب فارسی ( 52 نسخه ) و 16 عنوان کتاب لاتین ( 16 نسخه )
- - گزارش خرید کتابها به تک تک گروه های آموزشی از طریق مکاتبه رسمی
- - ثبت، فهرستویسی و آماده سازی کتابهای خریداری شده (زدن مهر، فهرسنویسی توصیفی و تحلیلی، ورود اطلاعات در نرم افزار کتابخانه، گرفتن لیبل و بارکد، چسباندن لیبل و بارکد و برگه بازگشت )
- - نمایش مجازی کتب خریداری شده از طریق وب سایت کتابخانه
- - تهیه و بارگذاری حدود 172 عنوان کتاب الکترونیکی بروز در محدوده سالهای 2015 الی 2022 مطابق با نیاز گروه های آموزشی
- - ثبت، ورود اطلاعات، آماده سازی و بارگذاری فایل تمام متن حدود 97 عنوان پایان نامه در نرم افزار کتابخانه
- - اطلاع رسانی اخبار و جدیدترین اطلاعیه ها و ارائه خدمات از طریق وب سایت و کانال کتابخانه
- - برزرسانی اخبار و اطلاعات وب سایت کتابخانه
- - ارتباط مستمر با کتابخانه مرکزی و رفع اشکالات مربوط به سیستم آذرسا و همچنین account اعضاء کتابخانه جهت دسترسی به متن کامل کتابهای الکنرونیکی و پایان نامه ها
- - پیگیری و رفع اشکال پیش آمده در نرم افزار آذرسا جهت مشاهده متن کامل پایان نامه ها و کتابهای الکترونیکی
- - نظارت، کنترل و دریافت منابع اهدایی و ورود اطلاعات حدود 117 نسخه کتاب اهدایی در نرم افزار کتابخانه
- - امانت 431 عنوان کتاب و بازگشت 507 عنوان کتاب
- - ثبت نام و عضویت 57 نفر بصورت حضوری و غیرحضوری
- - تمدید 258 عنوان کتاب به صورت حضوری و غیر حضوری ( تلفنی، وب سایت )
- - رزرو 58 عنوان کتاب به صورت حضوری و غیرحضوری
- - تسویه حساب و صدورگواهی عدم بدهی با 120 نفر از اعضاء کتابخانه
- - پاسخ گویی حضوری و هم غیرحضوری به کاربران کتابخانه
- - آموزش و راهنمایی استفاده از پورتاال کتابخانه مرکزی به شکل حضوری و غیرحضوری ( تلفنی)
- - ارائه خدمات امانت بین کتابخانه ای 14 عنوان کتاب ( امانت داده شده و امانت گرفته شده ) دربین کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران
- - پیگیری رفع اشکالات فنی ( اطلاع دادن عدم اتصال یا کند بودنwifi، دما و غیره) ایجادشده در سالن مطالعه و سایت کتابخانه
- - پیگیری برای کسب مجوز اسکن از دانشگاه برای اسکن منابع کتابخانه ای ( پایان نامه و اسناد مدارک )
- - استعلام قیمت از سامانه تدارکات دولت
- - استعلام کیفیت نمونه اسکن از شرکت هایی که قیمت مناسب در سامانه ارائه نموده بودند
- - انتخاب شرکت مناسب جهت انجام اسکن منابع مطابق قوانین و مقررات
- - آماده سازی اسناد و مدارک ( مرتب نمودن برگه ها، ترمیم، و کارتن کردن ) برای ارسال جهت اسکن
- - رفع مشکل اسپیلیت های سایت ( 3 دستگاه ) و انتقال یک دستگاه اسپیلیت به سالن مطالعه
- - پیگیری برای رفع اشکال سروصدای ناشی از موتور اسپیلیت در کتابخانه
- - پیگیری برای تعویض لامپ های سوخته سالن مطالعه، سایت و مخازن کتاب و پایان نامه
- - پیگیری برای تعویض شیر آلات روشویی و دستشویی کتابخانه