یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
جلسه معارفه دانشجویان

جلسه معارفه دانشجویان ورودی مهر 1397

جلسه معارفه اولین گروه از دانشجویان گروه اکولوژی روز دوشنبه 30 مهر ماه ساعت 8 صبح در سالن شورا ساختمان سبز دانشکده بهداشت با حضور دکتر اخوان سرپرست گروه، دکتر حنفی بجد معاون آموزشی گروه، دکتر احمدخانی ها معاون پژوهشی و خانم غلامپور کارشناس گروه برگزار شد. در انتهای جلسه ، مطالبات دانشجویان به بحث گذاشته شد که اهم آن گشایش راهکارهای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر فراهم شود تا با حضور نیروی متخصص در زمینه اکولوژی انسانی در شرایط جامعه کنونی مورد بهره برداری قرار گیرد.

جلسه معارفه اولین گروه از دانشجویان گروه اکولوژی روز دوشنبه 30 مهر ماه ساعت 8 صبح در سالن شورا ساختمان سبز دانشکده بهداشت با حضور دکتر اخوان سرپرست گروه، دکتر حنفی بجد معاون آموزشی گروه، دکتر احمدخانی ها معاون پژوهشی و خانم غلامپور کارشناس گروه  برگزار شد.

 در این جلسه پس از خوش آمد گویی دکتر اخوان به دانشجویان جدید و پیوستن آنها به جامعه بزرگ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، هریک از دانشجویان ضمن معرفی خود و مقطع تحصیلی قبلی، دلایل انتخاب این رشته و دانشگاه را بیان نمودند؛ سپس مدیر محترم گروه به تاریخچه و اهمیت دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده بهداشت در سطح کشور و همچنین دلایل راه اندازی و احساس نیاز کشور به این رشته پرداختند. در پایان با معرفی اعضای محترم گروه به دانشجویان و چگونگی پیگیری های آموزشی و پژوهشی در طول تحصیل از دانشجویان انجام شد .

در انتهای جلسه ، مطالبات دانشجویان به بحث گذاشته شد که اهم آن گشایش راهکارهای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر فراهم شود تا با حضور نیروی متخصص در زمینه اکولوژی انسانی در شرایط جامعه کنونی مورد بهره برداری قرار گیرد.

کلیدواژه ها
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

تصاویر

Theme settings