یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود

، انجام طرح های تحقیقاتی و شرکت در همایش ها را از فعالیت های مرکز طی سال گذشته ذکر کردند و تاکید کردند که حضور فعال و مستمر دانشجویان در مرکز پژوهش های دانشجویی می تواند باعث بهبود این روند شود. ایشان همچنین یکی از اهداف مرکز را برنامه mentoring ذکر نمودند و با اشاره به موفقیت نسبی این طرح در سال های گذشته، خاطر نشان کردند، مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده بهداشت، شرایطی مناسبی برای همکاری دانشجویان مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مختلف فراهم کرده است و امید است دانشجویان از این فرصت استفاده نمایند.

در قسمتی از این برنامه، سرکار خانم دکتر نجات سرپرست مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده بهداشت، به تشریح فعالیت های مرکز، برنامه های آتی و... پرداختند.

برگزاری کارگاه های مختلف روش تحقیق و مقاله نویسی، دوره های آموزش زبان انگلیسی و... ، انجام طرح های تحقیقاتی و شرکت در همایش ها را از فعالیت های مرکز طی سال گذشته ذکر کردند و تاکید کردند که حضور فعال و مستمر دانشجویان در مرکز پژوهش های دانشجویی می تواند باعث بهبود این روند شود.

ایشان همچنین یکی از اهداف مرکز را برنامه mentoring ذکر نمودند و با اشاره به موفقیت نسبی این طرح در سال های گذشته، خاطر نشان کردند، مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده بهداشت، شرایطی مناسبی برای همکاری دانشجویان مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مختلف فراهم کرده است و امید است دانشجویان از این فرصت استفاده نمایند.

همچنین در این مراسم، برگه ها و پمفلت هایی در خصوص برنامه های مرکز پژوهش ها، عملکرد مرکز، نحوه همکاری و... در بین دانشجویان توزیع گردید."

کلیدواژه ها
مدیر سایت
Author:

مدیر سایت

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings