جمعه 13 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

گروه آموزش و ارتقای سلامت برگزار کرد

بازدید دانشجویان از انجمن حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران

دانشجویان بهداشت عمومی دانشکده بهداشت،به همراه سرکار خانم دکتر جمشیدی، عضو هیئت علمی گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشکده، در روز یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳، از انجمن حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران، بازدید کردند.

به گزارش سینارسانه و به نقل از دانشکده بهداشت، دانشجویان بهداشت عمومی دانشکده بهداشت،به همراه سرکار خانم دکتر جمشیدی، عضو هیئت علمی گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشکده، در روز یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳، از انجمن حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران، بازدید کردند.
هدف از این بازدید، آشنایی دانشجویان با پیشگیری سطح سوم و نقش های مراقبتی آنها در این حوزه بود. در آغاز،  سرکار خانم یارمحمدی رئیس هیات مدیره انجمن و آقای مهندس البرز کوهی مشاور عالی انجمن، در خصوص تاریخچه و تلاش های صورت گرفته برای تاسیس مرکز و انواع فعالیتهای آن در راستای ارزیابی افراد،  بستری، توانبخشی و مراقبت های مرتبط، حمایت های روانی اجتماعی و  بازگشت به جامعه  توضیحات جامعی ارائه فرمودند.
این مرکز که دارای سه واحد فعال در شهر تهران است، توسط خود معلولین اداره می شود که در نوع خود منحصر به فرد بوده و نقطه قوت بسیار مهمی محسوب می شود. موسسه توانسته است همکاری هایی را از سوی خیرین، موسسات دولتی و بین المللی  جلب نماید.
 
 
 
کلمات کلیدی
آرزو  نادرفر
نویسنده:

آرزو نادرفر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: