یکشنبه 08 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

با هدف بررسی روند تغییرات اقلیمی در استان های کشور

چهل و چهارمین نشست تغییر اقلیم و سلامت در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

چهل و چهارمین نشست از مجموعه جلسات ماهیانه گفت و شنود تغییر اقلیم به همت مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی تهران دوشنبه 6 آذر 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران  دانشکده بهداشت، چهل و چهارمین نشست از مجموعه جلسات ماهیانه گفت و شنود تغییر اقلیم به همت مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی تهران دوشنبه 6 آذر 1402 برگزار شد.
در این نشست دکتر مصطفی هادئی عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران درمورد تغییر پارامترهای اقلیمی در مراکز استان های ایران به سخنرانی پرداخت. 

در این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، اساتید و دانشجویان از رشته های مختلف حضور داشتند. در ابتدا، دکتر هادئی درمورد تغییر در روندهای بلندمدت متغیرهای هواشناسی در مراکز استان های ایران و توزیع جغرافیایی میزان تغییرات اقلیمی در کشور توضیحاتی ارائه کردند. 
سپس دکتر استاد تقی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا نکات ارزشمندی درمورد نتایج طرح یادشده و آثار و پیامدهای تغییرات اقلیمی رخ داده بر بخش های مختلف کشور عنوان کرد. 
در نهایت پس از پاسخگویی به سوالات حضار، این نشست به اتمام رسید. 
 
کلمات کلیدی