یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

استقلال گروه آموزشی ویروس شناسی در دانشکده بهداشت

استقلال گروه آموزشی ویروس شناسی در دانشکده بهداشت با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه، گروه آموزشی ویروس شناسی دانشکده بهداشت مستقل خوانده می شود. به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، بر اساس مصوبه مورخ 12 بهمن 99 از سوی مدیر توسعه سازمان و سرمایه نیروی انسانی دانشگاه و با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص گروه آموزشی ویروس شناسی پزشکی دانشکده بهداشت ابلاغ شد که از این پس دانشکده بهداشت به طور رسمی دارای گروه مستقل آموزشی ویروس شناسی پزشکی خواهد بود.هیئت رئیسه دانشکده بهداشت با تبریک به همکاران گروه ویروس شناسی پزشکی برای ایشان که از ابتدای همه گیری کووید 19 همانند مرزبانان در خصوص سلامت مردم عزیز کشورمان تلاش کرده اند آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون دارد.

استقلال گروه آموزشی ویروس شناسی در دانشکده بهداشت
با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه، گروه آموزشی ویروس شناسی دانشکده بهداشت مستقل خوانده می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، بر اساس مصوبه مورخ 12 بهمن 99 از سوی مدیر توسعه سازمان و سرمایه نیروی انسانی  دانشگاه و با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص گروه آموزشی ویروس شناسی پزشکی دانشکده بهداشت ابلاغ شد که از این پس دانشکده بهداشت به طور رسمی دارای گروه مستقل آموزشی ویروس شناسی پزشکی خواهد بود.
هیئت رئیسه دانشکده بهداشت با تبریک به همکاران گروه ویروس شناسی پزشکی برای ایشان که از ابتدای همه گیری کووید 19 همانند مرزبانان در خصوص سلامت  مردم عزیز کشورمان تلاش کرده اند آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون دارد.
Key Words
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings