جمعه 15 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جشن یلدا و آغاز سال نو میلادی دانشجویان بین الملل دانشگاه در دانشکده بهداشت

جشن یلدا و آغاز سال نو میلادی دانشجویان بین الملل دانشگاه در دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، شنبه 4 دی 1400، جشنی به مناسبت شب یلدا و آغاز سال نو میلادی برای دانشجویان بین الملل دانشگاه در دانشکده بهداشت برگزار شد.

در این جشن دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، دکتر امیرحسین تکیان معاون بین الملل دانشکده، دکتر عباس استاد تقی زاده معاون اداری و مالی دانشکده، دکتر  محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه و تنی چند از مدیران و اعضا هیات علمی دانشکده و دانشگاه به همراه بیش از 120 تن از دانشجویان بین الملل دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدا دکتر ندافی با خوش آمد به دانشجویان گفت: برگزاری آیین ها در همه ادیان وجود دارد. وی توضیح مختصری درباره شب یلدا و توجه به سوره مریم در قرآن کریم داد.

همچنین دکتر تکیان درباره آیین و سنن ایرانی ها در شب یلدا توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه دکتر آیتی نیز به دانشجویان تبریک گفت و در خصوص برگزاری این جشن مطالبی را بیان کرد.

این جشن با برنامه هایی مثل: اجرای موسیقی زنده در چند بخش، خاطره گویی دانشجویان بین الملل و پخش چند کلیپ جذاب از دانشجویان همراه بود.

در پایان نیز از دانشجویان منتخب در بخش های مختلف و اعضا هیات علمی که در زمینه فعالیت های بین المللی همکاری داشتند تقدیر شد.

توضیح اینکه: به همت معاونت بین الملل دانشکده بهداشت؛ چند سالی است که این جشن در دانشکده بهداشت برای دانشجویان بین الملل دانشگاه برگزار می شود.

نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: