یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

برگزاری نشست مشورتی آمادگی و اجرای سناریو قطعی برق در دانشکده بهداشت

نشست مشورتی آمادگی و اجرای سناریو قطعی برق در دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402،  نشست مشورتی آمادگی و اجرای سناریو قطعی برق در دانشکده بهداشت با حضور دکتر عباس استادتقی زاده مدیر دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر تقی زاده با تاکید بر آمادگی دانشکده در برابر حوادث به دستورالعمل ارسال شده از معاونت درمان دانشگاه اشاره کرد و گفت: تمامی واحدهای دانشگاه باید در راستای پیشگیری و مواجهه با حوادث آمادگی داشته باشند و ارزیابی خطر به طور سالانه در این واحدها انجام شود.

وی افزود: بایستی نقاط قوت و ضعف دانشکده در این خصوص مشخص شود و در این راستا نیاز است که به صورت دوره ای وضعیت خطر پذیری دانشکده بررسی شود. همچنین برای جلوگیری و آمادگی در برابر اتفاقات حاد باید تمرین وجود داشته باشد.

در ادامه دکتر کیومرث اله بخشی با تاکید بر هدف برگزاری مانورهای آمادگی گفت: ارتقا و توانمندی و افزایش مهارت ها از اهداف مهم این مانورها است. همچنین وی توضیحاتی در خصوص مانور دور میزی و ضرورت انجام آن ارائه داد.

در ادامه کاملی و یعقوبی دو دانشجوی دکترای سلامت در حوادث و بلایا دانشکده که مسئولیت تدوین سناریو قطعی برق را بر عهده داشتند مطالبی را در این زمینه بیان  کردند.

همچنین مقرر شد برای انجام هماهنگی های بیشتر، همراه با مطالعه کامل این سناریو؛ نشست های مشورتی و اجرایی انجام شود.

Key Words
نسیبه جلالوند
Author:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings