یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

برگزاری نشست هم اندیشی کارکنان غیر هیات علمی دانشکده بهداشت با رییس دانشکده و معاون اداری مالی این دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، چهارشنبه 22 اسفند 97، با حضور دکتر اکبری ساری رییس دانشکده بهداشت، دکتر ذاکریان معاون اداری مالی و کارکنان غیر هیات علمی دانشکده این نشست برگزار شد.

در ابتدا دکتر اکبری ضمن تشکر و خسته نباشید به همه حاضران در خصوص رسالت دانشکده بهداشت گفت: شما کارکنان زحمتکش دانشکده هستید که بدون کمک شما کارها پیش نمی رود هرچند محور اصلی فعالیت های دانشکده آموزش و پژوهش است و هدف اصلی تربیت دانشجویان ماهر و توانا برای دست یابی به اهداف سلامت جامعه بوده اما این هدف بدون شما محقق نخواهد شد.

در ادامه وی گفت: نقش کارکنان دانشکده بهداشت در رسیدن به اهداف دانشکده غیرقابل انکار است چرا که همه ما در دانشکده مانند حلقه های زنجیر هستیم و اگر کاستی در کار هر بخش باشد ممکن است این ارتباط قطع شده و رسیدن به هدف دچار مشکل شود. ما در دانشکده کارکنان توانمند و خوبی از نظر کیفیت و کمیت داریم که سطح بالایی از خدمات را ارائه می دهند و به این کارکنان افتخار می کنیم.

سپس دکتر ساری با توضیح اینکه سال سختی را به جهت محدودیت منابع پشت سر گذاشتیم از معاون اداری مالی دانشکده و همکاران ایشان تشکر کرد و اظهار داشت در خصوص جبران زحمات کارکنان و مبحث پرداخت اضافه کار در دانشکده به این موضوع که عدالت در پرداخت و شفافیت بسیار مهم است پرداخت و گفت: اگر کمبود و یا کاستی وجود دارد مربوط به شرایط بوده و تعمدی در آن وجود ندارد.

همچنین وی بیان کرد: کرامت انسانی و توجه به شان انسان ها بسیار مهم است و باید این مساله در اولویت قرار گیرد. همه ما بهترین سال های عمرمان و هر روز وقت زیادی را در محل کار سپری می کنیم و توجه به این موضوع و داشتن احساس خوب  از سپری کردن وقتمان در محل کار در بهبود  کیفیت زندگی کاری مهم است.

سپس دکتر ذاکریان ضمن تشریح شرایط مالی دانشکده و سالی که پشت سر گذاشته شد توضیحاتی را در خصوص چگونگی پرداخت ها  به کارکنان ارائه داد و گفت: بنای اصلی ما بر شفافیت است و ما صمیمانه موضوعات مرتبط با پرداختی ها را با شما در میان می گذاریم.

در ادامه چند تن از کارکنان پرسش هایی را مطرح کردو و پاسخ های آن از طرف دکتر اکبری و دکتر ذاکریان ارائه شد.

در پایان دکتر اکبری ساری و دکتر ذاکریان با تاکید بر استقبال از پیشنهادات قابل اجرا و جدید در جهت توزیع عادلانه پرداخت ها از کارکنان خواستند در این زمینه مشارکت کنند و دکتر اکبری ساری از تمامی زحمات و خدمات ارزشمند کارکنان دانشکده تقدیر و تشکر کرد و سال نو را پیشاپیش به خانواده دانشکده بهداشت تبریک گفت.

Key Words
Theme settings