دوشنبه 18 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت

اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، چهارشنبه 23 آبان 97، اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید و با مدیرگروه و  اعضا هیات علمی آن نشستی را برگزار کرد.

در ابتدای این نشست دکتر مجبعلی ، مدیر گروه انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی دانشکده در رابطه با قدمت گروه، تعداد اعضا هیات علمی، دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، ایستگاههای تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی مرتبط با گروه و مسائل پژوهشی نکاتی را یادآوری کرد.

وی تعداد مقالات اساتید در سه سال گذشته را به طور متوسط 2/6 مقاله به ازای هر فرد اعلام کرد. همچنین راجع به تعداد بیماران مراجعه کننده به آزمایشگاه های تخصصی، اهم اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر، نقاط ضعف و قوت گروه و تهدیدات، برنامه های آینده و ... بیاناتی را ارایه کرد.

در ادامه برخی اساتید و اعضای هیأت بورد به ایراد نکاتی در این رابطه پرداختند و اظهار داشتند دانشکده بهداشت از لحاظ جایگاه در بین سایر دانشکده ها از قدیم صدر نشین بوده است و در حال حاضر نیز باید همان انتظار را از آن داشت.

سپس اعضای بورد، جلسه ای خصوصی با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی تشکیل دادند و در پایان این بازدید نشستی با حضور رییس دانشکده، دکتر اکبری ساری برگزار شد.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت