دوشنبه 18 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری نشست هیات رئیسه دانشکده با اعضا هیات علمی گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده

نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشکده با اعضا هیات علمی گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، یکشنبه 11 دی 1401، نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشکده با اعضا هیات علمی گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، معاونان دانشکده، دکتر رحیمی مدیر گروه و اعضا هیات علمی گروه برگزار شد.

در این نشست دکتر ندافی گفت: انتظار دانشگاه از مدیران گروه های آموزشی  حرکت در چارچوب برنامه 4 ساله  و توجه به اجرای آن است و برای تحقق این برنامه باید تلاش کرد و گزارش های منظم و سالانه در مورد عملکرد برنامه داشته باشیم.

 رئیس دانشکده افزود: توجه به ارتقا آموزش و پژوهش مهم است هر چند به استناد اطلاعات سامانه علم سنجی دانشگاههای علوم پزشکی کشور این گروه آموزشی در بین تمام گروه های آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی رتبه اول را دارد، ولی باز هم می توان برای ارتقاء آن تلاش کرد

وی افزود: توجه به جذب اعضا هیات علمی و نقشه تدوین شده در این زمینه یکی دیگر از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد و اهتمام شود تا متناسب با آن اقدام کنیم.

همچنین باید تلاش شود برنامه های بین المللی سازی نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار داشته باشد.

سپس دکتر رحیمی مدیر گروه با تشریح وضعیت موجود گروه برنامه ها و چالش های موجود را بیان کرد و حاضران هریک نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسایل گروه، دانشجویان و دانشکده ارائه کردند.

همکاران بخش اپیدمیولوژی در این گروه به تجربه موفق بهره گیری از همکاری موثر اعضای هیات علمی سایر مراکز دانشگاه بعنوان همکار گروه اشاره و تداوم این روش را برای ارتقاء سطح علمی گروه موثر قلمداد کردند.

همچنین معاونان آموزشی، اداری مالی و پژوهشی دانشکده نکاتی را در مورد حوزه مسئولیت خود بیان داشتند و مقرر شد دیدگاه های همکاران گروه در امور مرتبط به این حوزه ها اعمال شود.

نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: