جمعه 08 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می کند

دوازدهمین کنگره ملی و هفتمین جشنواره خودمراقبتی و آموزش بیمار

دوازدهمین کنگره ملی و هفتمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش به بیمار مصادف با روز جهانی خودمراقبتی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دوازدهمین کنگره و هفتمین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش به بیمار مصادف با 24 جولای روز جهانی خودمراقبتی سه شنبه 2 مرداد 1403 برگزار می شود.
این کنگره در سه محور اصلی شامل خودمراقبتی و فضای مجازی با تمرکز بر آگاهی عموم مردم از اطلاعات جعلی و نادرست و تاکید بر نشر وسیع محتوای درست و کاربردی سلامت، خودمراقبتی و مشارکت های مردم: ابتکارات جامعه محور برای توسعه خودمراقبتی، توسعه خودمراقبتی و آموزش بیمار در نظام سلامت و راهکارهای غلبه بر چالش های آن برگزار می شود.
مهلت ارسال آثار به جشتواره 20 تیرماه است.

این کنگره به همت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، شرکت شهرسالم، دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، فرهنگستان علوم پزشکی، پژوهشگاه توسعه فناوری های پیشرفته، دفتر سازمان جهانی بهداشت در ایران و شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و دارای امتیاز بازآموزی و امتیاز فرهنگی است.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی https://www.scpe.ir مراجعه کنند.

 

کلمات کلیدی
عباس استادتقی زاده
تهیه کننده:

عباس استادتقی زاده