دوشنبه 19 شهریور 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست دو روزه برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی پیشگیری از حوادث برگزار شد

به همت گروه سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت نشست دو روزه مدیران گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث و کارشناسان پیشگیری از حوادث دانشگاه های علوم پزشکی کشور نهم و دهم مرداد در این دانشکده برگزار شد.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، نشست دو روزه مدیران گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث و کارشناسان پیشگیری از حوادث معاونت های بهداشتی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، ۹ و ۱۰ مرداد 1403 در سالن شورای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
هدف از این نشست برنامه ریزی استراتژیک،عملیاتی در پیشگیری از حوادث شامل حوادث ترافیکی و غرق شدگی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و حوادث ناشی از استفاده از مواد منفجره و پیامدهای آن در چهارشنبه آخر سال بود. کارشناسان و مدیران حوادث دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی این دو روز با مدیریت انواع حوادث از جمله حوادث ترافیکی، غرق شدگی، مسمومیت با گاز منو اکسید کربن، آتش سوزی و سوختگی ها آشنا شدند. 
این نشست با حضور همکاری معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، پلیس راهور کشور، مرکز تدوین مقررات و ایمنی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور، سازمان اورژانس کشور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و با حضوری اساتید هئیت علمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران، قزوین، گیلان برگزار شد.
کلمات کلیدی
عباس استادتقی زاده
تهیه کننده:

عباس استادتقی زاده