یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشکده بهداشت

تولید برنامه های آموزشی تحت عنوان "زمرد" کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشکده بهداشت برای ارتقای سلامت جامعه، تولید برنامه های آموزشی تحت عنوان "زمرد" کلید خورد.

با توجه به فراگیر شدن انتشار اطلاعات نادرست، ناکافی و ناقص در حوزه سلامت و نگرانی های مردم در این زمینه که به همه گیری اطلاعات نادرست یا اینفودمی مشهور است و از آنجایی که دانشکده بهداشت به عنوان مرجع و قطب آموزش علوم بهداشتی کشور شناخته می شود، لزوم بیش از پیش انتشار اطلاعات درست از یک منشا علمی و قابل اعتماد احساس می شود. بنابراین این مجموعه برنامه های آموزش همگانی با رویکرد پیش فعال و با استفاده از ظرفیت علمی دانشکده بهداشت، تهیه و منتشر می گردد.

براین  اساس، در گام اول تعداد هفت قطعه کلیپ با موضوع توصیه های بهداشتی در پیاده روی اربعین در دستور کار قرار گرفت که با مشارکت آقای دکتر محمدصادق حسنوند، استاد گروه مهندسی بهداشت محیط، دکتر امیر احمد اخوان، استاد گروه بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها، دکتر عباس استاد تقی زاده، دانشیار گروه سلامت در حوادث و بلایا و دکتر کیومرث اله بخشی، استادیار گروه سلامت در حوادث و بلایا تهیه و منتشر شد. تولید اینگونه برنامه ها با موضوعات روز و مورد نیاز مردم و  مشارکت سایر اساتید دانشکده بهداشت پیگیری خواهد شد. هم چنین از اساتید ارجمند و کارشناسان گرامی دانشکده بهداشت دعوت می گردد در صورت وجود پیشنهاد و یا آمادگی برای ضبط برنامه با روابط عمومی دانشکده تماس حاصل نمایند.  

 

کلیدواژه ها
مدیر سایت
Author:

مدیر سایت

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

Enter the text inside the security image
Theme settings