دوشنبه 11 تیر 1403
EN
دانشکده بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی تهران
اعضای هیات علمی
کارکنان
دانشجویان
میز خدمت
تماس با ما
تشکیلات
دفتر ریاست
معاونت اداری مالی
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت بین الملل
معاونت دانشجویی فرهنگی
فن آوری اطلاعات
مرکز پژوهش های دانشجویی
دفتر ارتباط با دانش آموختگان
گروه های آموزشی
آموزش و ارتقاء سلامت
اپیدمیولوژی و آمار زیستی
انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی
بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها
پاتوبیولوژی
سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی
سلامت در حوادث و بلایا
مهندسی بهداشت حرفه ای
مدیریت، سیاستگذاری و اقتصاد سلامت
مهندسی بهداشت محیط
ویروس شناسی پزشکی
آزمایشگاهها
مرکز ملی فلج اطفال
آزمایشگاه مرجع کشوری تشخیص لیشمانیوزها
آزمایشگاه ملی تشخیص مالاریا
آزمایشگاه مرجع آزبست
آزمایشگاههای مرجع بهداشت محیط
مرکز ملی آنفلوآنزا
برنامه مهارت آزمایی آنفلوآنزا
مرکز ملی سرخک و سرخچه
آزمایشگاه مرکزی تحقیقات
آزمایشگاه مرجع کنترل میکربی
کتابخانه
ایستگاههای تحقیقات بهداشتی
درباره ما
صفحه اصلی
محتوا
فرم ها
فرم ارزشیابی استاد از خود خود ارزیابی
سرخط خبرها
1403/04/09
تیم نظارت بر طرح صیانت از حقوق شهروندی از دانشکده بهداشت بازدید کرد
1403/04/07
پیام تبریک گروه ویروس شناسی به مناسبت ارتقای دکتر احمد نجاتی
1403/04/06
پیام تبریک رییس دانشکده بهداشت به مناسبت ارتقای دکتر احمد نجاتی
1403/04/06
دومین دوره بازآموزی کنترل آفت مهاجم آئدس برگزار می شود
1403/04/06
دسترسی آزاد به تمامی منابع دیجیتال کتابخانه دانشکده بهداشت امکان پذیر شد
1403/04/04
شورای دانشکده بهداشت در چهارم تیرماه برگزار گردید
1403/04/04
جشن عید غدیر خم در دانشکده بهداشت
گام شماره 1
فرم شماره 7 - ارزشیابی اساتید از خود "خودارزیابی"
پرسشنامه حاضر به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی اساتید دانشکده تنظیم شده است. پاسخ های دقیق شما در ارتقای کیفیت آموزش دانشکده بهداشت مفید و موثر خواهد بود. هدف از تکمیل فرم حاضر برخورداری از نظرات کلی ریاست محترم دانشکده در خصوص ارزشیابی وضعیت آموزشی و پژوهشی اساتید و قضاوت منطقی تر در این خصوص می باشد.
نام استاد
نام گروه
تاریخ تکمیل
گام شماره 2
تسلط کامل بر محتوای درس
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
توانایی انتقال مطالب درسی به دانشجویان
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
رعایت سرفصل دروس (محتوا، توالی سرفصل و منابع)
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
سازماندهی و مدیریت کلاس
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
بروز بودن در زمینه دانش تخصصی
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
استفاده از وسایل کمک آموزشی
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
حضور منظم در کلاس
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
تعامل با دانشجویان
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
امکان دسترسی به استاد توسط دانشجویان
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
رعایت ارزش ها، فضایل و شئونات استادی
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
تدریس با رویکردهای دانشجو محوری
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
انتقاد پذیر بودن
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
ایجاد خود باوری و امید در دانشجویان نسبت به آینده
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
همخوانی سوالات امتحانی با سرفصل های تدریس شده
بسیار ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
نظری ندارم
من ربات نیستم
:
:
:
:
:
-
آ
+
:
+
-
:
+
-
:
×