یکشنبه 17 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از دانشکده بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، بازرسان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه یکشنبه 30 دی 97 ،از این دانشکده بازدید کردند. در ابتدا نشست مشترکی با حضور بازرسان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه، زمردیان رییس امور عمومی و اداری دانشکده و اعضای کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده برگزار شد.

در این نشست زمردیان گفت: ارزیابی‌های مربوط به صیانت از حقوق شهروندی با توجه به شاخص های ارائه شده از طرف دانشگاه در دانشکده انجام می‌شود و اگر نواقصی وجود داشته باشد در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

در خصوص ارتباط با ارباب رجوع در دانشکده که بیشتر دانشجویان و همکاران هستند، خوشبختانه در دانشکده هم زمینه  ارتباط حضوری به صورت فعال با رییس دانشکده و معاونان فراهم بوده و هم می توانند از امکانات سایت هم استفاده کنند چرا که پاسخگویی ها در اینگونه مسائل نیز به روز است.

در ادامه زهرا عباسی و ثریا زارع دو نفر از اعضا کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده به ارائه گزارش و مستندات در خصوص اقدامات صورت گرفته پرداختند.

کارشناس دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، ضمن تایید فعالیت های دانشکده بهداشت در این راستا آن را مانند گذشته در زمینه صیانت از حقوق شهروندی فعال و پاسخگو دانست.

در انتها بازدید حضوری از فضاهای دانشکده صورت گرفت.

کلمات کلیدی