جمعه 15 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید مدیران بهداشت و ایمنی صنعت پتروشیمی کشور از دانشکده بهداشت

مدیران بهداشت و ایمنی مجتمع پتروشیمی خلیج فارس از دانشکده بهداشت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پژشکی تهران، مدیران بهداشت و ایمنی مجتمع پتروشیمی خلیج فارس ضمن بازدید از دانشکده بهداشت، در خصوص ظرفیت ها و زمینه های همکاری تبادل نظر کردند.

در این نشست، دکتر ندافی، ریاست دانشکده بهداشت ضمن خیر مقدم به مدیران بهداشت و ایمنی، ظرفیت های دانشکده در تعامل با صنعت را تشریح کردند. در ادامه جایگاه دانشکده بهداشت در کشور توسط خانم دکتر دورقی معاون پژوهشی دانشکده بهداشت تشریح گردید.

سپس دکتر استاد تقی زاده در تشریح فعالیت ایستگاه های تحقیقات بهداشتی دانشکده گفت: با توجه به وجود ایستگاه های تحقیقاتی موجود در نقاط مختلف کشور، این امکان برای دانشکده وجود دارد که به راحتی پروژه های تحقیقاتی و آموزشی را در نقاط مختلف اجرا نماید. ایشان ضمن تشریح برنامه های گروه سلامت در حوادث و بلایا افزود: این گروه آمادگی دارد در زمینه ارزیابی خطر حوادث، تدوین برنامه های آمادگی و پاسخ، تدوین و اجرای ساختارهای مدیریت حوادث با صنعت پتروشیمی کشور همکاری نماید.

در ادامه دکتر حسنوند، عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط به تشریح ظرفیت های گروه در خصوص ارزیابی پیامدهای سلامت و تهیه پیوست های سلامت پرداخت. در ادامه آقای دکتر شاه طاهری در تشریح تجربیات گروه بهداشت حرفه ای در خصوص مدل های ارزیابی بیولوژیک صحبت کردند.

در این جلسه نیازمندی های صنعت پتروشیمی از طرف نمایندگاه مجتمع پتروشیمی خلیج فارس، ازجمله بررسی اپیدمیولوژیک بهداشت حرفه ای، ارزیابی پیوست سلامت، سلامت در حوادث و بلایا تشریح شد. در پایان نمایندگان پتروشیمی از بخش های مختلف دانشکده بهداشت بازدید کردند.

 

کلمات کلیدی
عباس استادتقی زاده
تهیه کننده:

عباس استادتقی زاده

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: