دوشنبه 11 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری اولین دوره راهیان پیشرفت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در بندرعباس

اولین دوره راهیان پیشرفت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، اولین دوره راهیان پیشرفت دانشکده بهداشت به میزبانی ایستگاه آموزش و تحقیقات بندرعباس برگزار شد. این دوره با حضور  بیش از  بیست نفر از اساتید دانشکده بهداشت برگزار شد، در مراسم افتتاحیه دوره بیست و سوم بهمن ماه 1402 ابتدا دکتر کاظم ندافی ضمن خوش آمدگویی به همکاران، اهداف دوره و برنامه های آن را تشریح و تاکید کرد: دانشکده بهداشت از ابتدا بر اساس نیاز جامعه و حل مشکلات سلامتی آن شکل گرفته است و لازم است این روند با آموزش و تحقیقات جامعه محور ادامه یابد.
وی افزود: بدون شک بازدید از پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف، مسیر پژوهش را برای دانشگاه ها هموارتر می کند. در ادامه دکتر عباس استاد تقی زاده، گزارشی از فعالیت های انجام شده در ایستگاه آموزش و تحقیقات بهداشتی بندرعباس ارائه کرد.
وی گفت: در دوره جدید که از 15 آبانماه امسال شروع شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، جمعا 13 دوره استانی، ملی و بین المللی در ایستگاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: این بدان معنا است که از 18 هفته، 13 هفته ایستگاه میزبان دوره های مختلف بوده است.

در ادامه، اساتید از مجموعه آب شیرین کن شانا واقع در غرب بندرعباس بازدید کردند. این مجموعه روزانه 100 هزار متر مکعب از آب خلیج فارس را به آب قابل شرب تبدیل می کند که حدود 50 درصد آب مورد نیاز شهر بندرعباس می باشد. 

در ادامه برنامه های روز اول، اساتید در دو دوره شرکت کردند. در دوره اول،  دکتر ندافی، مقررات مربوط به جذب را از ساعت 16 تا 18 تدریس و سپس دکتر ابراهیم جعفری پویان در خصوص مقررات مربوط به ارتقای اعضای هیات علمی مطالبی را ارائه کرد.

مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت