دوشنبه 18 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر قناعتی

بهداشت اولویت اصلی دانشگاه در این دوره است.

روز شنبه مورخ 24 تیرماه 1402، ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در اولین نشست راهکارهای ادغام آموزش بهداشت در عرصه های بهداشتی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر قناعتی در این نشست ضمن تاکید بر سرمایه گذاری در امور بهداشت گفت: در این دوره اولویت دانشگاه بدون شک بهداشت است به طوری که توانسته ایم بودجه این بخش را سه برابر کنیم. دکتر قناعتی افزود: هرچند در این مسیر مشکلات زیادی وجود دارد اما با یک کار جهادی می توان بسیاری از اقدامات را به ثمر رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: باید بررسی کرد که چگونه می توان عرصه های جدیدی را برای آموزش بهداشت فراهم نمود تا با استفاده از آنها کیفیت خذمات بهداشتی در کشور ارتقا یابد. 

دکتر قناعتی که به همراه مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه و دانشکده بهداشت در این نشست حضور داشت راهکارهای اصلی برای ورود به عرصه بهداشت را آینده نگری، توجه به موضوع سالمندی، آسیب های اجتماعی با استفاده از فناوری های نوین از جمله استفاده از هوش مصنوعی و داده های کلان عنوان کرد.

اولین نشست ادعام آموزش بهداشت در عرصه های بهداشتی به عنوان ماموریت جدید وزارت بهداشت به دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 

کلمات کلیدی
عباس استادتقی زاده
تهیه کننده:

عباس استادتقی زاده

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: