چهارشنبه 13 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه شورای عمومی دانشکده بهداشت برگزار شد

نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دوشنبه 3 بهمن 1401 ، نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، معاونان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر ندافی در خصوص موضوعات مورد بررسی در این نشست گفت: با همکاری مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه در خصوص ساختار و تشکیلات دانشکده  مطالعه ای انجام و نتیجه در قالب گزارش نهایی  بازنگری ساختار و تشکیلات گروه های آموزشی دانشکده بهداشت با توجه به نیازها و الزامات آموزشی، پژوهش و اجرایی سلامت عمومی کشور(افق 1404-1401) برای دانشکده ارسال شده است.

این فایل و گزارش با در نظر گرفتن نیازها و اولویت و با ساختاری متناسب با قوانین کشور و دانشگاه، تنظیم شده و برای نهایی کردن آن می بایست بررسی و نشستی مشورتی داشته باشیم و نظرات و پیشنهادات مرور و ارائه شود.

در ادامه با توجه به دستور کار، در خصوص ادامه ماموریت و مرخصی چند عضو هیات علمی دانشکده بحث و بررسی انجام شد.

همچنین دکتر امیرحسین تکیان معاون بین الملل و دکتر عباس استاد تقی زاده معاون اداری مالی دانشکده نیز مباحثی را مرتبط با فعالیت های آن معاونت مطرح و یادآور شدند.

سپس بعضی از مدیران گروه های آموزشی پیشنهاداتی در خصوص ارتقا آموزشی دانشجویان و استفاده بهتر از استعدادهای برتر برای ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی ارائه کردند. 

کلمات کلیدی
نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: