دوشنبه 18 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

نحوه استفاده از موتور جست وجوی گوگل برای بهره مندی مستقیم از هوش مصنوعی

موتور جست وجوی گوگل امکان بهره مندی مستقیم از هوش مصنوعی را فراهم کرده است.

پس از یک سال تکرار و برنامه های مختلف که نوید ارائه بهترین هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را میدهند، شاید ساده ترین راه برای دسترسی به یک شاهکار تبدیل متن به تصویر، جست وجو در مورد آن از طریق گوگل باشد.

مرکز آزمایشی هوش مصنوعی Al Labs این برند از بهار در دسترس است و یکی از جدیدترین ویژگیهای آن به شما امکان میدهد درخواستی را برای ایجاد تصویر هوش مصنوعی مستقیمًا در قسمت جست وجوی Google وارد و آن تصویر را در نتایج منتشر کنید.

فعال کردن (SGE (Experience Search Generative s'Google به شما این امکان را میدهد که نتایج ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را در جست وجوی خود و در صفحاتی که مرور میکنید٬ تجربه کنید.

راه اندازی این ویژگی کار ساده ای است و میتوان آن را در مرورگر Google Chrome روی دسکتاپ یا برنامه Google در تلفن همراه انجام داد.

این مراحل ساده را دنبال کنید تا ایجاد آثار هنری تولید شده با هوش مصنوعی را مستقیمًا از جست وجوی Google آغاز کنید :

۱ وب سایت Labs  Google باز کنید.

۲ به قسمت جست وجوی  Started Get بروید و روی  Google ضربه بزنید.

۳ گزینه SGE هوش مصنوعی تولیدی را در کلید جست وجو انتخاب کنید.

در صورت نیاز به نصب مرورگر گوگل کروم یا برنامه گوگل، احتمالا این گزینه به طور پیش فرض فعال میشود. با این حال همیشه این گزینه را دارید که وقتی علاقه ای به شرکت در تجربه هوش مصنوعی ندارید، این ویژگی را خاموش کنید.

برای استفاده از قابلیت  Generative AI یا هوش مصنوعی تولیدی کافی است درخواست خود را در کادر جست وجو در Google.com یا در کادر جست وجو در بالای مرورگر خود تایپ کنید.

 منبع: الیوم السابع

کلمات کلیدی
نماینده  گروه IT
تهیه کننده:

نماینده گروه IT