یکشنبه 08 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نشست ایثارگران دانشکده بهداشت برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشکده بهداشت نشستی با حضور دکتر احسان مقیمی، مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران و جمعی از ایثارگران دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش سینارسانه و به نقل از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشکده بهداشت نشستی با حضور دکتر احسان مقیمی، مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران و جمعی از ایثارگران دانشکده بهداشت برگزار شد. در این نشست که جمعی از ایثارگران دانشکده به همراه آقای دکتر ندافی، ریاست دانشکده بهداشت، دکتر ناطق پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده، حجه الاسلام غفاری، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سالن شورای دانشکده بهداشت برگزار شد، آقای دکتر مقیمی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس در خصوص حفظ روحیه جهادی در هر زمان و مکان نکاتی را بیان داشتند. هم چنین وی تاکید کردند که برای حفظ روحیه دفاع مقدس باید تلاش های بیشتری انجام گردد.

آقای دکتر ندافی رئیس دانشکده بهداشت نیز ضمن یادآوری خاطرات شهدای دانشکده بهداشت، گفتند که در دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات بهداشتی جبهه های جنگ از قبیل مشکلات بهداشت محیطی و کنترل حشرات به دانشکده بهداشت ارجاع می شد. بنابراین دانشکده بهداشت در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای در ارائه خدمات به جبهه های جنگ داشت. در ادامه تعدادی از ایثارگران دانشکده به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت ایثارگران و خانواده شهدا دانشگاه پرداختند. 

 

نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت نشست امور ایثارگران دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده بهداشت
عباس استادتقی زاده
نویسنده:

عباس استادتقی زاده