چهارشنبه 13 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست شورای عمومی

نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت برگزار شد

دکتر ندافی: باید بکوشیم برنامه ریزی مناسبی برای استمرار فعالیت های تاثیرگذار اجتماعی دانشکده بهداشت داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دوشنبه 3 مرداد 1401 نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، معاونان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده برگزار شد.

دکتر ندافی در ابتدای نشست دستور جلسه شورا را یادآور شد و گفت: باید بکوشیم برنامه ریزی مناسبی برای استمرار فعالیت های تاثیرگذار اجتماعی دانشکده بهداشت داشته باشیم.

در ادامه دکتر ابراهیم جعفری پویان معاون آموزشی دانشکده مطالبی را در خصوص انتخاب مدیران گروه های آموزشی بیان داشت و از گروه های آموزشی خواست که به شیوه نامه مرتبط با این موضوع برای انتخاب مدیر گروه توجه داشته باشند.

سپس دکتر عباس استادتقی زاده معاون اداری و مالی دانشکده نکاتی را در خصوص ضرورت انجام تعمیرات سیستم سرمایشی ساختمان شماره یک و صرفه جویی انرژی و تعطیلات تابستانی دانشکده ارائه کرد و حاضران نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشتند. در این خصوص مقرر شد 5 روز کاری مرخصی تشویقی تابستانی و 5 روز کاری مرخصی استحقاقی تا پایان شهریور با توجه نظر مدیران گروه ها و معاونت ها برای کارکنان در نظر گرفته شود. 

در ادامه دکتر ندافی پیشنهاد تغییر عنوان گروه توسعه آموزش علوم بهداشتی به گروه آموزشی سلامت در حوادث و بلایا را مطرح کرد و این موضوع مورد موافقت شورا قرار گرفت.

سپس در خصوص ادغام گروه اکولوژی انسانی در گروه مهندسی بهداشت محیط، و ارائه ساختار و تشکیلات و تهیه نقشه هیئت علمی و کارشناسان مرتبط با گروه های آموزشی مورد تصویب شورا قرار گرفت. توجه به دستورالعمل اجرایی بودجه وانضباط مالی از مواردی بود که در این جلسه توسط رئیس دانشکده مورد تاکید قرار گرفت.

(توضیح اینکه تاریخ ۱۵ ، ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه مرخصی استحقاقی محسوب شده و از تاریخ ۲۲ مرداد ماه تا ۲۷ مرداد ماه مرخصی تابستانی محسوب می شود.

در مواردی که گروه های آموزشی بنا به وظایف آموزشی در تاریخ های اعلامی نیاز به حضور کارکنان در محل دانشکده داشته باشند می توانند تا پایان شهریور از این فرجه (به صورت یک جا) استفاده کنند.)

نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: