یکشنبه 17 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

انتصاب دکتر عباس استاد تقی زاده به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده بهداشت

دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه؛ دکتر عباس استاد تقی زاده را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در حکمی؛ دکتر عباس استاد تقی زاده به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده بهداشت منصوب کرد.

دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه؛ دکتر عباس استاد تقی زاده را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در حکمی؛ دکتر عباس استاد تقی زاده به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده بهداشت منصوب کرد.
 
متن ابلاغ :

جناب آقای دکتر عباس استاد تقی زاده 
 
باسلام واحترام
خدمت به جامعه در هر جایگاه ارزشمند و باعث مباهات است و همچنین توفیق در امر خدمت رسانی شایسته انسانهایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزشهای انسانی و والاست .
      نظر به پیشنهاد ریاست محترم دانشکده، و تعهد و شایستگی جنابعالی؛ به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده بهداشت منصوب می‌شوید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و با توجه به ظرفیت های قابل توجه آن ‌مرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم نسبت به امور ذیل اهتمام ورزید.
  1. تلاش بی وقفه بمنظور دستیابی به تمام اهداف نقشه علمی دانشگاه
  2. استفاده از تمام ابزارهای موجود اعم از روش های نوین مدیریتی، منابع انسانی، مالی و فیزیکی در جهت ارتقاء خدمات آموزشی با تاکید بر رعایت اصول رفتار حرفه ای
  3. برنامه ریزی برای اصلاح فرآیندها به منظور چابک سازی و استفاده بهینه از منابع
  4. تلاش به منظور جلب مشارکت های خارج از دانشگاه در مسیر اصلاح زیرساخت ها و ارتقاء خدمات
  5. تلاش در جهت کاربردی کردن و تجاری سازی دانش و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم
  6. صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید مالی و مدیریت هزینه ها
      توفیق روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 

سید ابوالفضل ذاکریان
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: