جمعه 15 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شورای عمومی دانشکده بهداشت

نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 21 شهریور 1400، نشست شورای دانشکده بهداشت با حضور رئیس، معاونان و مدیران گروه  های آموزشی دانشکده برگزار شد.
در این نشست؛ موضوع بررسی چگونگی آغاز سال تحصیلی و برگزاری کلاس ها، گزارش پیشرفت بازسازی سالن شورای ساختمان سبز و برنامه چشم انداز دانشکده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدا دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده در خصوص آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط موجود توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به واکسیناسیون اعضا هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و بررسی تهویه فضاها و کلاس های دانشکده و به صورت کلی شرایط دانشکده؛ معاونت آموزشی گزارشی تهیه کرده است تا بر این اساس برای شرایط آموزش دانشجویان در ترم جاری بتوانیم تصمیمات مناسبی بگیریم.
سپس دکتر الهام شکیبازاده معاون آموزشی دانشکده گفت: در خصوص آغاز سال تحصیلی، دانشگاه دو نوع نگاه دارد و با توجه به ظرفیت خوابگاه ها و در نظر گرفتن رعایت شرایط بهداشتی دستورالعمل هایی را ارائه کرده است.
وی گفت: برای آموزش دانشجویان به صورت حضوری 20 تا 50 درصد ظرفیت آموزش را به صورت حضوری با توجه به شرایط می توانیم برگزار کنیم و البته رشته هایی که کار آزمایشگاهی و عملی دارند قاعدتا ظرفیت بیشتری را برای این کار باید اختصاص دهند.
دکتر شکیبازاده در گزارشی آمار تفکیکی واکسن دریافتی دانشجویان و گزارش وضعیت تهویه کلاس های گروه های آموزشی و کلاس های عمومی دانشکده را که دکتر حسنوند عضو هیئت علمی دانشکده و رئیس مرکز آلودگی هوای پژوهشکده محیط زیست به همراه همکاران تهیه کرده بود را به تفکیک ارائه کرد و گفت: مدیران گروه های آموزشی بر این اساس و در نظر گرفتن شرایط می توانند تصمیم گیری بهتری در خصوص آموزش حضوری و مجازی دانشجویان داشته باشند.
در ادامه معاونان و مدیران گروه های آموزشی در این خصوص نظرات خود را بیان کردند.
رئیس دانشکده با جمع بندی نظرات ارائه شده بیان داشت: با توجه به اینکه دانشکده شرایط نسبتا مناسبی برای حضور دانشجویان دارد؛ مدیران گروه های آموزشی با هماهنگی معاونت آموزشی و دانشجویی  برنامه های آموزش حضوری دانشجویان را بر اساس بخشنامه های دانشگاه، ظرفیت خوابگاه ها و مقطع رشته برای هر گروه آموزشی؛ طوری تنظیم و زمان بندی کنند که کمترین تراکم در استفاده از کلاس های حضوری و کمترین رفت و آمد را دانشجویان داشته باشند.
همچنین وی از مدیران گروه های آموزشی خواست بر برگزاری کلاس های آموزش مجازی بطور منظم نظارت بکنند.
سپس رئیس دانشکده در خصوص مطالعه ساختار و تشکیلات دانشکده توضیحاتی ارائه و تصریح کرد: ما باید در دانشکده با توجه به تحولات علمی و نیازهای جامعه در داخل و خارج از کشور پیش بینی مناسبی داشته باشیم و با در نظر گرفتن شرایط بتوانیم برای چند سال آینده نیازهای نیروی انسانی در این خصوص را برآورد کنیم تا مدیریت دانشکده در آینده نیز بتواند تصمیم های مناسبتی را با استفاده از این راهنما و خرد جمعی اتخاذ کند.
وی از مدیران گروه های آموزشی خواست تا برنامه ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه تهیه و ارائه کنند.
در انتها نیز دکتر ندافی گزارشی از روند بازسازی سالن شورای ساختمان سبز و زمان بندی پایان کار ارائه کرد.

کلمات کلیدی
نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: