دوشنبه 11 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری نشست شورای عمومی اردیبهشت 1402 دانشکده بهداشت

نشست شورای عمومی اردیبهشت 1402 دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، شنبه 23 اردیبهشت 1402، شورای عمومی دانشکده بهداشت با حضور دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، معاونان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر ندافی با توضیح شرایط دانشکده دستور جلسه را اعلام کرد.

در ادامه دکتر امیرحسین تکیان در خصوص درخواست دو عضو هیات علمی دانشکده بهداشت برای مطرح شدن در شورای بورس دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد و حاضران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

سپس دکتر ابراهیم جعفری پویان معاون آموزشی دانشکده توضیحات و یادآوری هایی در خصوص ثبت به موقع نمرات در سامانه بیان کرد.

همچنین در خصوص تفاهم نامه بین دانشکده بهداشت و موسسه مدیریت سلامت هند توضیحاتی را رئیس دانشکده و دکتر استاد تقی زاده معاون اداری و مالی دانشکده به عنوان تسهیلگر بیان کردند و از گروه های آموزشی خواسته شد که در نشست آتی با این موسسه به صورت فعال حضور داشته یاشند.

همچنین با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، آغاز گرما و صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی معاون اداری و مالی دانشکده بیان داشت: سعی شود کلاس ها و امتحانات به گونه ای برنامه ریزی و برگزار شود که تا قبل از ساعات اوج گرما باشد تا با توجه به مشکلات سرمایشی که از گذشته در دانشکده وجود داشته با مشکل مواجه نشویم و امیدواریم این مساله که ناشی از کمبود اعتبارات بوده تا تابستان سال آینده به طور زیربنایی برطرف شود.

همچنین در خصوص تعطیلات تابستانی دانشکده بحث و گفتگو صورت پذیرفت و مقرر شد این تعطیلات در بازه زمانی 7 تا 19 مرداد ماه واقع شود و اگر گروه یا واحدی نیاز به خدمات کارکنان خود در این زمان دارد این موضوع با هماهنگی با مدیر واحد و امور اداری انجام شود.

کلمات کلیدی
نسیبه جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید: