دوشنبه 18 تیر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

سخنرانی اعضای هیات علمی گروه سلامت در حوادث و بلایا در کنفرانس مجازی بین‌المللی «کاربردهای تکنولوژی برای مدیریت خشکسالی، سیل و آب» روز چهارشنبه مورخ 1400/5/20

کنفرانس مجازی بین‌المللی «کاربردهای تکنولوژی برای مدیریت خشکسالی، سیل و آب» به میزبانی سازمان فضایی ایران «Iranian Space Agency (ISA)» و با همکاری نزدیک دفتر امور فضایی ملل متحد «United Nations Office for Outer Space Affairs» در بازه زمانی 9 الی 11 آگوست 2021 در تهران برگزار شد.

کنفرانس مجازی بین‌المللی «کاربردهای تکنولوژی برای مدیریت خشکسالی، سیل و آب» به میزبانی سازمان فضایی ایران «Iranian Space Agency (ISA)» و با همکاری نزدیک دفتر امور فضایی ملل متحد «United Nations Office for Outer Space Affairs» در بازه زمانی 9 الی 11 آگوست 2021 در تهران برگزار شد. در این نشست علمی دکتر عباس استادتقی زاده عضو هیئت‌علمی و مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص «مدیریت بحران در ایران: مروری بر سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌ها» سخنرانی کرد. ایشان ابتدا به آمار مرتبط با وقوع مخاطرات طبیعی در جهان و ایران پرداخت و ضمن تاکید بر ضرورت نیاز به قوانین و سیاست‌های مرتبط با حوادث و بلایا، خلاصه‌ای از نتایج دو رساله دکتری انجام ‌شده توسط دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا در ارتباط با تغییر اقلیم و گرد و غبار را برای حاضران در نشست ارائه نمود. در ادامه آقای دکتر کیومرث اله بخشی عضو هیئت‌علمی دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا در یکی دیگر از پنل ها به عنوان سخنران با موضوع «عوامل مؤثر بر سیستم‌های هشدار اولیه در ارتباط با آمادگی نظام سلامت ایران در برابر طوفان‌های گردوغبار» حضور داشت.
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم