یکشنبه 15 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search

صد و بیست و هفتمین جلسه ژورنال کلاب دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا

صد و بیست و ششمین جلسه ژورنال کلاب دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا در تاریخ سه شنبه 1 تیر ماه 1400 توسط محمد منیعی دانشجوی دکتری تخصصی سلامت در بلایا و فوریت‌ها برگزار شد.

پس از نظر سنجی های بعمل آمده از دانشجویان دکتری تخصصی سلامت در بلایا و فوریت‌ها در زمینه نیاز های آموزشی و پژوهشی، دو جلسه روش شناسی  تحت عنوان " Trustworthiness" در مطالعات کیفی در تاریخ های 11 و 18 خرداد ماه به مدت 4 ساعت و بصورت مجازی توسط آقای دکتر اله بخشی، هیات علمی محترم دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا انجام شد.
برای تفهیم بهتر " Trustworthiness " در مقالات کیفی، سه مقاله کیفی از ژورنال های معتبر علمی و در زمینه بلایا انتخاب شد و در وبینار مجازی ژورنال کلاب که مورخ 1 تیر ماه  از ساعت 10:30-12:30 برگزارگردید، Rigor مقالات از جنبه های Credibility، Confirmability، Transferability و Dependability  مورد نقد و بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف هر مقاله تشریح گردید. یکی از جنبه های ارزیابی صحت و دقت مقالات کیفی، Trustworthiness است و مقالاتی که از این جنبه دچار ضعف و کاستی باشند، ممکن است موفق به چاپ و انتشار مقاله خود نگردند.
Key Words
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

Theme settings